fbpx

Veel Gestelde Vragen

Hieronder een aantal veelgestelde vragen met antwoord:

Dit is afhankelijk van wat u aangepast wilt zien. U krijgt van tevoren een offerte met daarop de verwachte tijdsduur en de (definitieve) kosten. Wij hanteren minimaal één werkweek voor de alle aanpassingen, maar grote aanpassingen brengen meer werk met zich mee. Wit u een snelle indicatie van de benodigde tijd, dan kunt u hiervoor het beste een mail sturen naar info@iwad-online.com met daarin al u wensen vermeldt. Wij nemen vervolgens vanzelfsprekend contact met u over op.

Wij hebben een zeer krachtige server met vele uitgebreide functies.

Om uw domein te verhuizen hebben wij de volgende gegevens nodig,:

  • (Bedrijfs-)Naam
  • Straatnaam en huisnummer
  • Postcode en plaats
  • Telefoonnummer
  • Contactpersoon optredend de administrator
  • E-mail van de administrator.

 

U betaalt géén verhuiskosten, u betaald alleen voor het gewenste pakket, zonder onverwachte kosten!

In principe wordt elke site toegestaan, tenzij websites en/of server inhoud in strijd zijn met de Nederlandse wet. Deze worden nooit toegestaan.

Binnen 24 uur. Mail naar support@iwad-online.com. In het weekend rekenen wij hiervoor een kleine vergoeding van € 45,- excl. BTW. Wanneer uw hostingpakket plotseling offline is (voorwaarden is als het bij ons zit), om welke reden dan ook, worden er geen kosten in rekening gebracht. In een dergelijk dringend geval, kunt u bellen met: 0162 – 76 00 00.

De instellingen van de inkomende mailbox (pop3):

Inkomende server:

mail.eigendomein

voor de veiligheid gebruiken we SSL met poort 993 (IMAP) of 995 (POP3)

E-mail adres als gebruikersnaam en je bijhoorende wachtwoord.

Uitgaande server:

mail.eigendomein

voor de veiligheid gebruiken we SSL met poort 465 of 587 als 465 niet werkt

E-mail adres als gebruikersnaam en je bijhoorende wachtwoord.

Uitleg:

Hier een paar beschrijvingen hoe in te stellen:

outlook-instellingen
outlook-instellingen

Outlook instellen

iPhone instellen
iPhone instellen

Android instellen
Android instellen

Ja die zijn er zeker Virusscanner is ingeschakeld voor heel de server. De Spamfilter word per emailadres ingesteld. Via de controlpanel (https://vps3.iwad-online.com:8443/) kan je het volgende doen als je ingelogt bent:

Klik hier op Mail en je ziet het volgende scherm. Kies voor de mailadres waar het omgaat:

In de laatste Tablad Spam filter

 

Via Show Advanced Settings kan je de score aanpassen en ook de adressen die altijd binnen moeten komen of die je niet wilt ontvangen.

Klik op OK of Apply. dan worden de aanpassingen opgeslagen.

Onze servers hebben een uptime garantie van 99,8% uptime (Uptime 2006: 99,988%). Dit wil zeggen dat onze servers meer dan 99% per jaar online zijn!

De servers van ons hostingbedrijf “luisteren” enkel naar die poorten, die nodig zijn voor het verlenen van onze service. Een zeer goede firewall zorgt ervoor dat al het andere verkeer wordt tegengehouden.

Ons hostingbedrijf houdt zorgvuldig bij wanneer er in een bepaalde software een veiligheidslek optreedt en upgrade alle servers meteen, indien daar de noodzaak toe is. Verder worden onze server constant gecheckt op inbraakpogingen.

U kunt ook meewerken aan de veiligheid van onze servers door te zorgen dat uw account veilig is. Let daarom op de volgende punten:

  • Gebruik veilige wachtwoorden, bij voorkeur een combinatie van letters, cijfers en tekens
  • Laat uw paswoord niet rondslingeren op bijvoorbeeld een post-it
  • In geval van twijfel: verander uw wachtwoord meteen
  • Verander uw paswoord regelmatig
  • Laat geen ongebruikte Perl scripts in uw CGI-BIN staan
  • Zet nooit bestanden die paswoorden bevatten in uw public_html directory, gebruik hiervoor een beveiligde directory als u die heeft

Wij hebben op drie plekken backups ingesteld:

  1. TransIP houd om de vier uur een backup van de gehele webserver
  2. Lokaal op kantoor hebben we een server waar elke nacht een backup van alle klanten word geplaatst
  3. Voor onze offline data server is ook een Cloud backup die ook elke nacht draait.

Dit allemaal om minimale dataverlies te verkomen.

Als u bijvoorbeeld problemen heeft met installatie van de mailservers, kunnen wij u daarmee helpen. Hiervoor neemt u contact op met 0162-76 00 00 en u kunt daarna op afstand geholpen worden.

Als u zelf de bestanden op de server wil gaan plaatsen dat kan dan met een FTP programma zoals FilleZilla, de inloggegevens kan aangevraagd bij ons (als u die nog niet hebt gehad):

Poort kan op 21 blijven. Bij de eerste keer Verbinden krijg je een vervolgscherm dat is wegens de beveiligde verbinding. Deze kan je aanvinken en op Ja klikken.

Nieuws